Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.02.2010 12:49 - "Кукла на конци" - караоке
Автор: nachalnoobrazovanie Категория: Музика   
Прочетен: 14543 Коментари: 1 Гласове:
3

Последна промяна: 28.02.2010 20:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

 През 1967 година една мелодична песен със заглавие - Puppet On A String, изпълнена от Санди Шоу, заема първо място в конкурса на Евровизия. Малко по-късно песента се сдобива с кавър на български с името „Кукла на конци”. Изпълнява го Маргарита Радинска.

Песента е толкова хубава, че още щом я пуснах на моите първокласници, те веднага я харесаха и затанцуваха.  В тяхна чест направих караоке, за да я научат по-лесно. Пък и да упражняват четенето.  

       

 Ето го и текста.

Кукла на конци

Там, в сребърните клони, звездичка гори.

Искам с теб да си играем – за малко се спри!

Аз съм кукла на конци!

В нови приказки ти ме води и аз ще дойда без страх.

Наште стъпки не правят следи – туй е само игра.

Щом поискаш – кажи, и утре ще продължим.

 

Там, в сребърните клони, звездичка гори.

Искам с теб да си играем – за малко се спри!

Аз съм кукла на конци!

 

Не отлагай – веднага ела! Вземи ме в твойте ръце!

Аз съм мъничка кукла от плат, но си имам сърце.

То за тебе тъжи. Нима не виждаш – кажи!

 

Там, в сребърните клони, звездичка гори.

Искам с теб да си играем – за малко се спри!

Аз съм кукла на конци!

Аз съм малка кукла – да!


 



Тагове:   караоке,


Гласувай:
3



1. анонимен - супер си
14.11.2010 04:05
супер си
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nachalnoobrazovanie
Категория: Други
Прочетен: 872232
Постинги: 48
Коментари: 215
Гласове: 706
Спечели и ти от своя блог!