Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.12.2009 16:40 - Как да си направим магнитни букви, цифри или фигури с помощта на Данонино
Автор: nachalnoobrazovanie Категория: Технологии   
Прочетен: 12151 Коментари: 4 Гласове:
1

Последна промяна: 01.12.2009 16:41


Който е купувал Данонино, знае, че заедно с млекцата се продават магнитчета с букви или цифри. Магнитното покритие е меко, лесно се реже и съвсем малка част от него е достатъчна да закрепи изработена от нас фигура за бялата магнитна дъска в класната стая. (Ако ме питате мен, дъската е по-правилно да се нарече бяла метална дъска, защото нищо магнитно няма в нея.)

Зарадвах се на откритието си, което от няколко дена използвам, защото, според мен, това е най-лесният и най-евтиният начин да си направим магнитни фигури или картинки за образователни цели.






Гласувай:
1



1. анонимен - Благодаря ти
12.12.2009 14:36
за чудничката идея, миличка! Поздравления и за чудесната среща, която организирахте в София - грандиозно събитие! Съжалявам, че нямах възможност (финансова) да присъствам. Просълзена се кефех на клипчето, което пусна в другия блог, защото виждах познати приятелски лица. Жалко, че не можах да съм сред вас.
цитирай
2. nachalnoobrazovanie - :)
16.12.2009 22:17
И аз ти благодаря! Един ден ще се видим, надявам се :) Всичко е временно в този живот. И безпаричието - също :)
цитирай
3. анонимен - Бравооо
17.04.2010 20:46
Бравоссс супер клипче и музичката е много подходяща
цитирай
4. анонимен - да ти е честито
05.06.2010 20:18
яНС,икд,Д ДНУыИЭХ КСЦНТЕЕУЗ
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nachalnoobrazovanie
Категория: Други
Прочетен: 870545
Постинги: 48
Коментари: 215
Гласове: 706
Спечели и ти от своя блог!